fredag 16 december 2011

Nu så

Är den klädd!


En ganska liten och spretig gran blev det i år. Den är också lite krokig, men det hör till charmen tycker jag :) Grenarna är inte så starka så det fick bli ljusslinga med många små ljus i stället för den vanliga julgrans ljusslingan med sexton större ljus.
Vi brukar inte klä granen så här tidigt, men vi ska ju ha julbord här i helgen och då ville jag ha den klar, plus att vi får njuta av den lite längre (om den inte barrar slut vill säga) Nu är bara diskussionen om vi ska ha glitter i den eller ej :) Jag och äldste sonen tycker den är fin som den är medan maken vill ha glitter så vi får se hur det slutar.



Granen står på en matta som jag sydde för flera år sedan och den får fortsätta hänga med :)
Bredvid den står min underbara tomtefamilj



Alfred och Alva



Och så naturligtvis Arvid som kom till oss förra julen.
Det som fattas nu är bara klapparna, så jag får väl ta och hämta dom :)
Ha en skön helg!
Kram/Mia

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar