lördag 3 april 2010

Påsk!

Jaha, tiden går fort när man har roligt :) Såg att det är över en vecka sen jag skrev sist. Det känns som att det går i ett hela tiden, just nu sitter vi i husvagnen på Idre fjäll. Vi har haft en toppendag i backen idag. Solsken och inte mycket blåst, efter tre dagar med regn, snö och blåst. Då har jag och Daniel inte åkt men barnen har gjort det så dom åtminstone får ut nåt mer av veckan här uppe. Nu ska jag inte klaga för jag tycker det är väldans mysigt att bara sitta och mysa, läsa och ta det lugnt i vagnen också. I går gjorde vi en liten utflykt till Grövelsjön jag och Daniel, vi känner ännu mer att vi vill ut och vandra där till hösten. Det är så otroligt vackert däruppe även nu när det mesta är täckt med snö :)
I morgon blir det nog lite skidåkning (om vädret tillåter) sen blir det till att packa ihop allt runt vagnen och dra hemåt framåt kvällen. Har hört att det är underbart vårväder hemma men såg på väderrapporten att det ska bli regn på måndag när vi kommit hem (naturligt vis) men då får vi ta och åka mot Mullsjö istället och hejja fram MAIS hide-a-lite till elitserien i innebandy. Vore kul om de gick upp så att det finns ett lag i högsta serien i närheten.
Glad påsk på er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar