lördag 10 april 2010

Ca 90 mil i bil

på två dagar har jag gjort nu. I går fick kära mor och jag ett ryck och drog till Gekås efter jobbet och i dag har jag varit i Norrköping hos käre bror med familj för att hämta min andra kära bror :)
Jag gjorde en hel del fynd i Ullared, bl.a en softshelljacka som jag letat efter ( till ett mer humant pris) plus en "vanlig" vårjacka sen blev det nån tröja till mig också. Sen kan jag ju inte låta bli att köpa kläder till Ivar, det är ju så kul att shoppa till honom när det är så billigt! En görfräck T-shirt för 30 spänn går ju bara inte att motstå ;)
Att åka till Norrköping var också kul. Att träffa båda syskonen, en av svägerskorna och brorsonen är alltid roligt, tyvärr var Ivar febrig och inte på topphumör hela tiden, men det gör inget för jag fick ju iallafall träffa honom hela dagen. Man kan bara inte låta bli att älska det lilla charmtrollet. Nu ska jag äta lite god mat med barnen och min mor o bror. Ha det gött!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar