måndag 22 mars 2010

Nyklippt!


Idag har jag klippt mig hos en tjej som heter Jessica. Jag gick dit i tron att jag skulle toppa mig men när hon börja klippa ställde jag frågan: hur skulle du vilja klippa om du fick bestämma? Hon förklara och jag fick ett infall att "va fan, let´s go" hon klippte jättekort i bak och i fram har jag som page frisyr nästan. Jag blev helt klart jättenöjd! Skönt att göra nåt med håret, det har inte riktigt varit som det ska sen jag decinficera (stavas det så?) det vid min operation förra året. Då blev det som svinto och även om jag har försökt fixa till det genom toppning har det inte funkat så nu åkte det av! Sen vill jag bara påpeka att jag numer passar i lite kortare hår eftersom ansiktet smalnat av rejält de sista månaderna ;) Nu gäller det bara att vänja sig vid det!
Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker

Kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar