tisdag 20 april 2010

Suprice!

Kollade för en stund sen ut genom fönstret och fick se att det snöa! Sen var jag tvungen att titta på temperaturen och då var det 9 plusgrader. Jag trodde inte att det kunde snöa vid så pass hög temperatur, suprice!, men jag blev väl överbevisad. Ska i ärlighetens namn säga att det inte vräkte ner men det kom några ganska stora flingor i alla fall :)
Jag mår för övrigt bättre i dag, bara jag är still, det gör ondare när jag är uppe och rör mig så jag försöker vara still och inte göra så mycket. Det är tur att jag har några böcker som jag inte läst än och emellan har jag datorn i knät eller sover en stund. Sömnen är tyvärr något som blir stört av smärtan, men medicinen jag fick med mig hem hjälper en del. Nu tror jag att jag ska sova vidare.
Kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar