måndag 1 mars 2010

måndag

Jaha, nu har vi gått in i den första vårmånaden och vad händer då? Jo MER snö. Nog för att jag älskar snö och vinter men det känns som att det räcker nu. Har nog en liten släng av vinter depression för jag känner inte för att göra så mycket, orken tryter också. Behöver SOL nu!!!!!!!!
Men dom säger på vädret att det ska bli sol resten av veckan och da ska jag vara ute så mycket som möjligt för att lapa energi. Nog om tråkigheter..
I helgen var det dansfestival i Skövde och jag och Daniel var där och bugga både fredag och lördag. Banne mig vad kul det är. I fredas dansa vi i tre och en halv timma och i lördags nästan fem timmar. Det var bra band som spela go buggmusik, enda nackdelen var att det var så bra att det blev väldigt trångt på dansgolvet, men då fick vi studera lite moves på golvet och lyssna istället. På lördagen var det betydligt bättre plats och då blev det ju som sagt mer dans också :) I söndags blev det buggkurs också så tre dagar i rad har vi dansat. Det är en så otroligt rolig motionsform, så nu brinner vi för att lära oss mer...
På fredag blir det mer dans och det kommer nog en rapport från det också :)
Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar