lördag 20 mars 2010

Lördag

Tror att jag börjar bli gammal, nu är det andra helgen i rad som jag vaknar kl. 7 pigg som en mört och absolut inte kan somna om. Känner mig nästan stressad av att ligga kvar, jobbig känsla faktiskt. Denna vecka har jag också haft ont av ischias så det att bara gå upp och ta en långpromenad var inte det första jag tänkte på i morse. Efter en stund kände jag ändå att jag var rörligare i dag än förut i veckan så jag tog på mig kläderna och gick ut. Det blev ingen superlång promenad men dom fick göra vad dom behövde. Kändes riktigt skönt att äntligen få röra på sig, har ju som sagt inte blivit så mycket av den varan i veckan.
Idag skulle jag och sambon åkt till min bror och hans familj i Norrköping, men Ivar blev sjuk och jag vågade inte chansa på att sitta i bil så länge så vi blev hemma. Det gjorde att vi i stället kunde fixa en del småsaker här inne i huset, men jag känner att jag vill uuut! Det ska ju vara vår nu idag var det 9 grader ute, härligt att det går åt rätt håll iallafall.
Det blev också en tur till stan och Lindex där jag köpte en vit topp till klänningen jag köpte för någon vecka sedan, blev görsnyggt med den toppen under. Känns också rätt bra att bara gå in och ta en storlek som funkar och jag inte behöver prova först :)
Nu ska jag ta och äta och dricka gott!
Ha det skönt alla vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar