lördag 6 mars 2010

Dagen

idag har varit väldigt skön. Jag har för det mesta varit själv hemma och passa på att ha hög volym på stereon när jag städa och plocka lite här hemma :) Gjorde en visit till vårt stora centrum på förmiddagen och lyckades hitta ett par jeggins på Lindex för 249:- Helt klart nöjd med mitt inköp går jag till affären mittemot för att titta på lite ord att ställa på min bänk i storarummet. Vägg i vägg med pynt affären ligger en klädaffär som jag inte har handlat i på flera år, eftersom jag har varit så stor och de större storlekarna bara kommer i ett exemplar har jag inte varit ute i tillräckligt god tid. Men idag BLEV det ett inköp av en rutig tunika i vitt, grönt och blått. Kanske lite dyr och jag hoppas sambon tycker att jag ser jättebra ut i den så att han inte stryper mig när han ser prislappen=)

Efter äventyret på stan begav jag mig hemåt i detta underbara väder, några minusgrader och strålande solsken. Bestämde mig för att ta en snabblunch på rester och tog sen kameran i högsta hugg och hundarna i var sitt koppel och begav mig iväg på ytterligare ett äventyr. Jag kan säga att det är inte helt lätt att hålla i två hundar och fota samtidigt:) Men den stora kunde jag släppa lite så att jag fick en hand fri i alla fall. Några foton jag tog visar jag här:

Min lilla plutta som också njuter av vintervädret :)




Om ni undrar varför Truls inte finns med på kort är det för att han inte kan va still länge nog för att kortet ska kunna tas :) men han njöt lika mycket som Ronja.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar