måndag 6 oktober 2014

Hemma igen...

Så då har vi landat här hemma igen och jag kände idag när vi lämnade husvagnen att jag kunde stannat ett tag till :) Sen ÄR det skönt när man väl kommer hem, men där finns inga måsten, utan man tar dagen som den kommer.

I fredags tog vi bilen till skidstadion i Mora och där lämnade jag och hundarna mannen som bestämt sig för att springa till Eldris 6 km bort och tillbaka. Från campingen är det ytterligare 3 km så han kände att 12 km var lagom :) Jag och hundarna tog istället en rejäl promenad på Vasaloppsspåret och lite andra motionsspår och sen tillbaka till campingen. Bilen fick mannen ta hem igen :) Han lyckades med sin egen utmaning och jag är STOLT över honom!

Efter denna löpning och promenad blev det mat, vila och en tur till affären där jag hittade julmust! Kunde inte låta bli att köpa en flaska och premiären blev på fredag kväll :) Såå gott och jag njöt verkligen, men vill inte köpa för många innan december så jag tröttnar :)

Väl här hemma har vi tagit hand om tvätt och annat dylikt och jag tog en promenad med hundarna tillsammans med min mor och här var det riktigt skönt höstväder idag. Nu har vi parkerat oss i soffan och kollar Gundes program, sen blir det nog tidig sänggång ;)

Må så gott!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar