måndag 24 mars 2014

Då och då

Då och då får jag migrän, idag är en sådan dag. Det började på morgonen, men jag försökte dämpa det med alvedon och frisk luft på promenad med hundarna. Tyvärr är jag allergisk mot migränmedicin så det är bara att härda ut när den väl kommer. Så efter min promenad har jag i stort sett varit liggande hela dagen. Tänkte att om jag bara får sova så släpper det och jag kan gå till jobbet, men tyvärr ville det inte släppa och jag fick lämna in handduken. Så nerbäddad i sängen halva dagen och resten i soffan under en filt och hundarna liggande nära, nära har jag försökt att kurera mig och nu ikväll har det börjat släppa lite i taget, men det släpper i alla fall. Så nu ska jag ta och krypa ner igen och i morgon vakna pigg och alert, har jag bestämt! Lämnar er med lite bilder från arkivet, har bytt dator och lägger över gamla bilder till den nya och det är lite kul att kolla dom nu när dom läggs över. Tyvärr framkallar jag alldeles för få foton :( Men här kommer en kavalkad med bilder på några av de jag älskar mest i världen!







Fotograf Anna Larsson




Trevlig kväll!

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar