måndag 17 mars 2014

Ben

Ja nu ska gudarna veta att jag har BEN, det har tränats rätt mycket ben de sista veckorna och det börjar kännas nu :) Har egentligen inget emot det för jag har alltid haft relativt starka ben, men tydligen inte tillräckligt starka :) Så nu har det alltså tränats ben och de sista träningarna har jag verkligen försökt att ta ut allt jag har i alla övningar och är så där sjukt skönt slö efteråt. Uppskattar det mer och mer att ta ut mig så mycket som möjligt. Även om när jag är mitt i passet kan känna att jag har lust att strypa den som kom på just det här passet så överväger ändå det roliga och jag kämpar på. Detta är lite olikt mig för hur jag har varit, har liksom inte varit kämpartypen utan gett upp när det tagit emot. Har kanske inte gett upp vid första motstånd, men efter någon gång, därför känns det så skönt att jag kämpat mig igenom det och nu liksom kommit ut på "andra sidan" :) Nu ligger träningsdosen på minst fem pass i veckan och det varierar mellan löpning ( äntligen på berget, som jag längtat), easyline, crossfit och styrka. Kanske är det variationen som gör att det är så otroligt roligt nu, plus att jag hittat goa träningskamrater som jag kan skratta med när vi är där.
Nu ska jag krypa upp i soffan och ta det lite lugnt innan sängen hägrar, börjar bli lite trött :)

Sussa sött vänner!
Kram Mia
Springa på berget är bland det bästa jag vet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar