onsdag 23 oktober 2013

Fototillfälle och två älskade barn


Jaha, nu sitter jag är i soffan, äntligen, och kollar igenom kort från vårt fototillfälle förra helgen. Har en väldigt grå dag här i dag så det är ju perrrfekt för att göra såna saker :) Jag har också hunnit med lite städning, haft en skinka i ugnen och strax hade jag tänkt ta en liten sväng med hundarna igen. Men först måste jag visa er lite fler foton, jag hoppas ni inte tröttnar ;) Vi hade väldigt roligt under fototillfället och Fotograf Anna Larsson lyckades fånga buset hos barnen och att vi syskon har så kul tillsammans. Jag tror hon har fått radera en del kort, då vi fullständigt bröt i hop av skratt och då blir man inte så bra på bild ;) Men roligt hade vi! Barnen hade kul med alla löv och jag ler hela tiden när jag tittar på korten, älskar dessa två brorsbarn så OTROLIGT! 
Så håll till godo med fler foton :)








Ha en fortsatt bra dag!
Kram Mia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar