söndag 16 december 2012

Tomtar

Idag har jag varit i Mullsjö och hämtat hem ännu en tomte. Han heter Otto och egentligen ett ansikte av en tomte. Jag har ingen bra bild på honom, men visar lite andra andra tomtar och vättar som finns där. Det som är roligt med dessa är att de har en baksida, de är alltså inte likadana på fram och baksida. Fast jag har ju naturligtvis glömt att fota hur de ser ut bakifrån så jag hoppas ni håller tillgodo med att se framsidan :-)

Här hemma har jag fixat med lite julgodis och lagat mat och faktiskt hunnit med att se en julfilm jag spelade in i går: "Fred Claus", helt ok faktiskt, men inget mästerverk :)

Nu ska jag ta och äta lite och senare ska jag kolla på "Jul med Ernst", mysigt nu när det närmar sig!

Önskar er en skön kväll!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar