torsdag 27 december 2012

Slappt

Här är det slappt i dag ;) jag har varit en snabbis på stan bara, för att byta en klänning som var sönder i sömmen. Nu fanns den inte kvar så jag fick ta en annan, men den var snygg den med :)
Annars är det som sagt inte många knop som görs här hemma. Behöver egentligen börja packa inför vår fjällresa, vi åker i morgon. Fast jag har inte så mycket att packa, så blir jag alltid lika knäpp när det blir dags, rörigt och vet inte vad jag behöver helt plötsligt :) Men skönt ska det bli, att komma bort lite från vardagen och komma till vårt älskade Idre fjäll. Att ta dagen som den kommer, slänga sig ut i backarna och få så mycket frisk luft att man däckar i husvagnen innan klockan slår åtta, det är livskvalitet det!
Om en stund blir det en sväng till mina föräldrar där jag ska passa på att krama på min lillebror som fortfarande är kvar efter julfirandet. Jag ska också passa på att tacka honom igen för hans födelsedagspresent till mig: ett biobesök i Skövde för att se The Hobbit. Vi såg den igår och den var riktigt bra! Det enda som är jobbigt är att jag måste vänta ett helt år på fortsättningen :(
Jag önskar er en skön fortsättning på helgerna!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar