onsdag 5 december 2012

Den är här!

Vintern har kommit och det verkar som om den är här för att stanna ett tag :) Det är svinkallt ute så det blir ju inte direkt något slask då!
Så idag började jag dagen med att tillsammans med hundarna lufsa i snön på berget, eller jag och Ronja lufsa och Truls sprang ovanpå snön :) Han väger ju inget och har så lätta steg så han sjunker inte ner som vi vanliga dödliga gör ;) Nog skönt att ha det så!
Har också varit hundvakt åt Gordon som varit dålig i magen, stackarn, så honom har jag fått springa ut med, med ganska täta mellanrum. Det har gjort att jag inte hunnit med det jag hade TÄNKT hinna med idag, men som tur är så är jag ledig i morgon också så jag får väl göra det jag hade tänkt göra då i stället :)
Verkar som om jag får gå ut igen och skotta bort snön på uppfarten.  Det blir nog fjärde gången för idag, men hellre lite då och då istället för allt på en gång!

Önskar er en skön lillelördag!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar