fredag 14 december 2012

Så vackert och äntligen spår

Har varit på min dagliga morgonpromenad och det är ju så vackert ute! Det är riktigt kallt och snön ligger vit över träd och mark. Det är bra med varma kläder kan jag upplysa om. Jag hade lite dåliga vantar på mig igår och det var inte så bra :) hade nariga händer direkt :( Fast jag lärde mig av mitt misstag och det är ju alltid något!
Såg också att de nu håller på att göra spår för skidåkarna så det är väl dags att damma av längdskidorna och prova dom igen. De har ju inte varit framme på två år då vi ingen snö hade förra året. Jag brukar tycka att det är svårare med längdskidorna än slalomskidorna, så jag antar att jag behöver öva!

Nu blir det frukost innan jag ska ägna mig åt julklappsinslagning :)
Önskar er en härlig dag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar