lördag 3 mars 2012

Torka, barn, frissa och fest

Ja här har det verkligen varit bloggtorka i veckan. Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva denna vecka, men nu tar vi nya tag :)
Jag har kommit igång med att träna på förmiddagarna denna veckan, så skönt tycker jag. Förut har jag inte fått till det med träning på morgonen, men nu har jag fått till lite rutiner som jag hoppas ska funka bra även i fortsättningen :)
Har hunnit med ett besök hos en kär vän i veckan. Hon fick barn för snart två månader sedan och nu kan vi träffas lite oftare när hon är hemma och jag har lite lediga dagar


Ett riktigt charmtroll :)
Mysigt var det att få till denna eftermiddag, tack Anna!
I går var jag hos frissan och lade lite nya slingor. Hoppas på att närma mig min riktiga hårfärg så jag kan bli brunett igen sen :)! Förut var mitt hår så mörkt i topparna och utväxten så ljus att det inte såg klokt ut! Jag är ganska ljus i min egen färg, men jag trivs nog bäst som brunett ändå, så jag får snällt vänta ut tills set är lagom jämnt över hela håret :)
Kvällen igår spenderades på fest med gamla kollegor/vänner och jag hade jättekul! Jag går inte ut så ofta, men det här gänget träffas då och då och vi brukar ha jättekul tillsammans! Tack ni som var där!
Idag tar jag det lugnt, tvättar lite, städar lite och slappar lite däremellan :)
Hoppas ni har en skön lördag!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar