söndag 18 mars 2012

God söndagsförmiddag!
Kollar lite slalom och försöker hitta inspiration att storstäda toaletten på övervåningen :( inget kul, men det behövs verkligen!
Blev tyvärr ingen bild på tårtan i går, innan jag hann fota hade halva tårtan ätits upp så jag tyckte inte det blev någon bra bild. God var den i alla fall :)
Vi har lite pågående projekt utomhus just nu, på baksidan bygger vi nytt vedskjul och vi ska dränera runt huset och renovera altanen. På framsidan har vi börjat lite smått också med min mans soffa han har drömt och pratat om i flera år :)



Nu är den inte riktigt klar och den ska byggas ihop med altanen och där ska trappan ändras m.m. Fast ni får ju ett litet humm om hur den är tänkt. Den är riktigt skön att sitta i kan jag lova! Brevid den har jag ställt mina nyplanterade tulpaner och krokus



Vacker färg, har en väldigt rosa period just nu, jag som alltid "hatat" rosa :)
Nehe det är väl dags att ta tag i den där städningen nu då :)
Önskar er en skön söndag!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar