onsdag 21 mars 2012

Härligt!

Vädret har visat sig från sin bästa sida i dag, åtminstone på eftermiddagen. Jag fick ett städryck sent på eftermiddagen och städade övervåningen. Har inte tvättat golvet än, men hoppas hinna det i morgon :) Jag hann att handla lite, laga mat och lite EGO tid i solariet. Vet att det inte är nyttigt att sola så, men ibland är det bara sååå skönt, bara jag och mina tankar :)
Maken har åkt till huvudstaden i dag så jag är gräsänka ikväll och träffar inte honom förrän på fredag eftersom jag jobbar i morgon kväll/natt. Saknar honom, min älskling :)
Ska kolla nån romantisk komedi tror jag, innan jag somnar.
Ha det gott!
Kram Mia

Ps. Längtar efter sommaren och alla härliga färger på blommorna :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar