torsdag 11 augusti 2011

Sjuk :( och lite film ;)

Hejsan!
Har legat hemma ett par dagar i feber och ont i kroppen så därför har det varit lite stopp här också. Idag är jag dock feberfri och ska jobba imorgon. Det är ju väldigt retligt att jobba en dag och sen bli sjuk, men vad gör man?!
Har sovit en hel del och även plöjt igenom några gamla filmer som "Sagan om ringen". Den är ju i och för sig i tre delar och jag har inte sett alla delarna och har även somnat ifrån de som varit igång ;) fast jag älskar dom fortfarande. Det är ju tio år sedan den första hade premiär och jag tycker fortfarande att de står sig när det gäller både effekter och handling, det gör även böckerna ;) Jag längtar väldigt efter att filmen om Bilbo ska bli färdig så jag får se den!
Ska ta och vila lite tänkte jag för även om febern är borta så är jag rätt trött ändå ;)
Önskar er en skön torsdagkväll!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar