torsdag 18 augusti 2011

I gammal rabatt

Hej!
Jag vet att det blir mycket blommor på mina bilder nu för tiden, men jag tycker så mycket om växter och när det blommar i rabatterna måste jag bara fota ;) Denna blomma finns i min gammelmorbrors rabatt och han har sagt vad den heter, men eftersom jag har sååå otroligt bra minne så minns jag inte namnet :) Jag tycker att färgen är härlig och jag fick faktiskt en riktigt bra bild med mobilen. Om ni kan namnet får ni gärna lämna en kommentar så jag inte glömmer igen!
För övrigt har jag nu jobbat i två dagar på nya jobbet och allt funkar bra, jag följer med så gott jag kan, men det tar ju någon vecka innan man kommer in i det ordentligt.
I morgon åker jag till Krokek för att fira lillebror dom fyllt 30! och även Ivar som fyller tre i morgon! Daniel åker med mina föräldrar på lördag så han får bli gräsänkling en kväll ;)
Nu ska jag ta och sova så jag är på alerten när jag ska köra i morgon :)
Önskar er alla en bra kväll!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar