måndag 8 augusti 2011

Glasögonorm ;)

 
Dagens oerhört fina bild på mig, myself and I ;)
 Jag har fått riktigt torra ögon de sista veckorna, men de sista tre dagarna har varit riktigt jobbiga så idag har jag haft glasögon hela långa dagen. Är inte riktigt van vid det kan jag säga, linserna är alltid nummer ett för mig. Det är så smidigt och för det mesta märker jag inte av dom överhuvudtaget. Verkar som om det kan vara en liten förkylning på gång för halsen gör ont och näsan har börjat rinna :( det betydde att jag fick avboka mitt spinningpass som jag hade sett fram emot, men jag vågar inte chansa nu när jag precis börjat jobba efter semestern.
 På tal om det så gick det riktigt bra att jobba, trots dåligt med sömn inatt. Varför är det så när man varit ledig ett tag och sen ska börja jobba? Fler än mig som upplever detta?
 Har iallafall tagit en tur på berget tillsammans med mamma och Philip och alla hundarna, så lite motion har jag fått ändå ;) får försöka se det positiva ;)
 Nu ska jag försöka slänga ihop lite köttfärsröra med pasta så hela familjen får nått i magen när alla dyker upp från sina respektive utflykter.
 Önskar er en skön fortsättning på denna måndag!
Kram/Mia

1 kommentar:

  1. Hoppas allt är bra med dej! Tycker absolut du ska ta med brorsonen till Alv, var en riktig höjdare! Har du funderat något mer på förklädet? Första leveransen från Greengate ska komma i mitten på augusti. Kram!

    SvaraRadera