söndag 7 augusti 2011

Sista söndagen

God kväll!
Ja här har det varit stiltje ett tag, kan väl säga att jag tagit lite semester från bloggen. Vi har haft fullt upp med att sätta panel på huset och sen måla den. Därtill kommer ju allt annat, som små idéer om hyllor osv som ska göras och sen målas. Det har gjort att jag dels inte hunnit blogga och heller inte orkat, för det har varit rejält varmt och skönt under de senaste två veckorna och jag fixar inte riktigt värmen utan blir trött och vill helst vara i vår svala källare. Naturligtvis har jag ju inte suttit där hela tiden, men viss önskan fanns....
För övrigt har min minsta bror varit här över helgen och det är så härligt att träffa honom, lika härligt att träffa min andra bror med familj också, men vi träffas lite oftare så det blir liksom att man saknar Pål lite mer. Helst hade jag ju sett att ingen av dem bodde längre än en halvtimma härifrån, men men... Körde bror till Skövde förut och när jag kom hem fick jag och min kära vän Anna äntligen till en promenaddate så vi kom ut en ganska bra sväng. Skönt att komma igång lite, har inte tränat på typ två månader och har inte haft någon motivation över huvud taget, men har bokat några pass i veckan som kommer så jag hoppas på att komma igång igen.
Nu är det dags att laga mat och eftersom det är sista dagen innan jobb så blir det rejält med mat så det räcker till matlådor också ;)
Ha en skön kväll alla!
Kram/Mia

1 kommentar:

  1. Hej!

    Du kanske skulle vilja skriva om dina olika projekt på ett byggforum för en liten morot?

    Hör av dig till mig på mejl så berättar jag mer,
    helgibyggla@gmail.com

    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera