söndag 26 juli 2009

Vänt på soffan

har vi gjort idag, det tog bara två månader att få det gjort :) Det är sånt dä som man tänker att det kan jag göra i morgon. Fast nu fick jag ett ryck och sa till Daniel som låg i soffan o gosa med Truls att nu är det dags! Han svara att jag fick ta det med Truls, så jag muta honom med godis så han hoppa ur knät på Daniel så var den saken fixad:) Inte helt populärt hos Daniel men men.....
Igår kväll var mor och far här, vi bjöd på mat och lite dricka. Vi lärde dom ett nytt tärningsspel som heter 10 000 och det är görroligt. Det tyckte även dom, särskilt pappa som vann :) När vi satt och sspela som bäst kom en rejäl regnskur så det sluta med att jag fick köra hem föräldrarna som hade tänkt att gå hem från början.
Ikväll är det poolparty med partylight hos Patricia och jag antar att jag inte kommer därifrån tomhänt den här gången heller, men jag gillar konceptet :) rapport kommer senare..
Efter Patricia åker jag vidare till föräldrarna eftersom Chris, Lotta och Ivar kommer ikväll. Längtar redan efter dom...
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar