onsdag 22 juli 2009

Kläder..

ä inget som jag har tyckt varit roligt att handla. Mitt problem har varit att jag inte hittar några som passar, antingen finns de inte i min storlek eller så sitter dom konstigt över byst eller bak. Nu har jag ju då gått ner 18 kilo och hade inga sommarbyxor kvar som jag kan ha dom är helt enkelt för STORA. Så när kära mor undra om jag ville följa med till Skövde så gjorde jag det. Där hitta jag ett par byxor i storlek L, som satt väldans bra (har aldrig hänt förut) så jag slog till och köpte dom! Efter det titta mamma på jackor och jag pröva flera men t.o.m storlek 44 var för stor! Jag tror att jag får hålla med Daniel när han säger att jag kommer nog tycka att det vlir roligare och roligare att köpa kläder :) Och tacka fan för det när jag faktiskt kommer i dom kläder jag tycker är snygga och inte måste köpa något för att det passar. Nu ska jag inte säga att mina kläder som jag haft har varit fula, för det har dom inte, men jag har heller inte handlat så ofta. Så idag har varit en väldans bra dag!!!
puss och kram!

1 kommentar:

  1. kul!!! Så är det kan jag säga! det blir roligare å roligare att handla och dyrare och dyrare!!! Jag harev ett par vita trekvarts som du kan ha! Kom och prova! Kram

    SvaraRadera