tisdag 14 juli 2009

Städ och tvätt..

av min bil är dagens huvudämne. Kan säga att det finns knappt ett spår av hundarna i den just nu, mycket beror på att hundburen numer står i volvon så om någon vecka kommer det vara hundhår i min bli igen:( Skulle finnas en mojäng som automatiskt tog bort håren när de fälls. Det skulle bli lite lättare då.
Ikväll va jag o fika på ön med mina vänner i gp-klubben (gp=gastric bypass) alltid trevligt att träffa de som har gjort samma sak som jag själv. Problemet är att jag jämför mig med hur mycket de andra går/har gått ner även om det är helt individuellt. Jag har tre kilo kvar till -20 och är stolt över det!!!! Det är ju bara hjärnan som inte fattar det jämt:)
I morgon har vi inget planerat så vi får se vad som händer, eventuellt åker vi till Vassbacken utanför Töreboda, ska visst vara vackert där.
Ha det så gött/ Kramar Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar