söndag 25 maj 2014

Tidig morgon

I dag blev det en ganska tidig morgon. Snoddas vaknar som en klocka fem i sju varje morgon, men jag lyckades få honom att gosa ner sig i mitt täcke en stund så klockan 7.30 öppnade jag altandörren. Vi smög ut för att inte väcka de andra och jag satte mig på trappan och njöt av den friska luften och värmen. Njöt av fågelkvitter och vindens böljande i träden och tittade på Snoddas som var VÄLDIGT tveksam till att gå ner på gräset eftersom det fortfarande var blött efter gårdagens regn :) Efter mycket om och men så kom han ner i alla fall och kunde göra det han behövde göra :) Sen gick vi in igen och kröp ner bredvid mannen och Truls, men det var ju onödigt tyckte Snoddas så upp igen och denna gång tog vi med oss Truls och tog vår promenad :) Det är så härligt ute nu och både jag och hundarna njuter till max när vi är i skogen :)
Så dagen har börjat tidigt och det blir nog en hel del plockande eftersom vi hämtade hem husvagnen i går, men ska hinna med ett träningspass och lite trädgårdsfix också :)

Önskar er en härlig dag
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar