lördag 17 maj 2014

Inreder ute

NU är sommaren här! Det har vi bestämt oss för och idag har många av mina pelargoner fått flytta ut i nya krukor och andra blommor har äntligen kommit i jorden och hittat sina platser här hemma :) I det enkla ligger det vackra sägs det ju och när det gäller mina blommor håller jag helt och hållet med! Det är så vacker med det gröna och en enkel knopp som snart ska slå ut eller den ljust, ljust rosa som precis slagit ut och sträcker sig mot solen :) Det värmer i hjärtat, det gör det! Och när jag glatt utropar till mannen att denna har överlevt vintern och knoppar nu så får jag ett lugnt leende tillbaka som en liten bekräftelse på att han håller med i att det är ju kul, men kanske inte så stort  i hans värld som i min :) Men det gör inget för jag är lycklig i mina lilla blomstervärld och kan sitta och njuta av den i kväll. Nu när vi fått ett rum ute i trädgården att vara i, för det är så det känns, att det liksom inte var så roligt att sitta där innan, men nu när vi fått växter där så har vi ett rum ute :)

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar