torsdag 21 november 2013

Så kom den äntligen

Den första snön :) Visst är det blötsnö och risk finns att den inte stannar så länge, men jag är som ett barn på julafton!
Snoddas har också sett snön för första gången och han stod en bra stund på trappan och undra vad det var för påfund, men nu har han väldigt snabbt lärt sig att snön var riktigt kul :) När han går i snön sparkar han iväg lite som i en boll och det är superkul att jaga den och sen tugga i sig snön :) Jag försöker dock hålla honom ifrån den gula snön :)
Om en stund är det dags för veckans sista jobbpass och jag slutar i morgon. Sen är det dags att förbereda sig för helgen då vi ska på bröllop! Min bror och hans älskade ska gifta sig och det är något jag verkligen ser fram emot!

Så nu full fart mot helg och hoppas ni får en skön torsdag till att börja med och därefter en härlig helg!!

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar