söndag 17 november 2013

Just nu längtar jag

Just nu längtar jag till London. Om bara tre veckor är det dags för mig och älsklingen att åka dit igen. Det blir ju även i år i December då julen som bäst visar sig i denna underbara storstad. Det är inget som en julälskare som jag tackar nej till ;) Dessutom är det två veckor kvar till 1:a advent i dag! Så underbart härligt. Jag tänder ljus här på kvällarna och gärna med någon julig doft :) 
Nåt jag längtar mer efter är SNÖ; MASSOR AV SNÖ! Nu håller nog inte älsklingen med mig, men det är så härligt med vinter. Vi har det ganska bra med det där, om vi inte får snö här så har vi ju vårt paradis Idre fjäll att åka till :) Dit åker vi på annandagen, men innan dess ska tomtar fram, gran ska kläs och massa ljusslingor ska upp. 






Som jag längtar.......

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar