torsdag 27 juni 2013

Tidig morgon

Idag var vi uppe tidigt :) Klockan fem ringde klockan och jag fick på min lott att gå en längre promenad med de små hundarna och Daniel tog en kortare med de stora. Gordon mår nu bättre även om han inte är helt hundra än, jag har fått mata honom i två dagar innan han började äta lite själv. Vilken lycka! När han tog första tuggan ur skålen  och jag insåg att han nu faktiskt orkade och ville ha mat så svämmade hjärtat nästan över av glädje! Ringde runt till de berörda om dessa glada nyheter och alla höll med, men jag tror att dom nog tyckte att jag var lite knäpp som blev så överlycklig :)
Så jag har försökt att få alla hundar att förstå att nu kan vi vila eftersom matte är trött, men åtminstone en fjärdedel av flocken tycker att det är totalt onödigt :)
Strax ska jag hem till föräldrarnas hus och kolla till deras växthus och även kolla deras regnmätare, det regnade så här i går att vår svämmade över och deras är större än den vi har så då kanske jag kan få reda på hur mycket regn det faktiskt kom i går!
Önskar er en skön fortsättning på dagen!
Kram Mia

Ps. Fotot på havet nedan har min pappa fotat, men ville visa det då jag tycker det är så vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar