tisdag 25 juni 2013

Lite och mycket sömn

Sitter i soffan och är extremt trött. Vi har haft två vakna nätter på rad nu och det tär på kroppen. Natten till igår blev mina föräldrars hund sjuk och det blev inte mycket sömn den natten. Det slutade med veterinärbesök och dropp :( Han har en begynnande inflammation vid utgången av gallan mot tarmen och det gjorde att han kräktes och annat på natten vilket gjorde honom uttorkad :( Nu har han i alla fall fått medicin och har inte kräkts sen i går morse, så vi får hoppas att han är på bättringsvägen!
Vår minste hund Snoddas var vaken mycket på natten och det betydde sömn på dagen och det betydde att han inte sov så mycket inatt! Det innebär att matte nu är rejält trött. Så jag har sovit en stund nu på morgonen, men vill vända tillbaka så jag får försöka dra mig igenom denna dag och förhoppningsvis sova i natt :)
Jag visar en bild på sommarblommor jag gick förbi häromdagen och en bild på våra små som faktiskt KAN sova lugnt bredvid varandra ibland :)
Nu ska jag städa lite här så jag håller mig vaken.

Önskar er en skön dag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar