onsdag 16 januari 2013

Sån där vecka

Jag vill inte gärna gnälla, men just nu har jag en sån där jävla vecka! Då allt är fel, jag är fet, jag är ful, jag är ensam, en sådan tid då man kan gråta för inget. Det är sååå tråkigt vissa dagar att vara tjej och hormonerna hoppar upp och ner i kroppen på en. Det gör att jag tappar lite lust för att göra saker och därför har det varit lite frånvaro här :) Så, skönt att få det ur sig, då kan jag släppa det!
Det börjar ju bättra sig nu och jag har varit på gymmet två dagar i rad :) Det är skönt att ha kommit i gång i alla fall! Provade nåt som heter flexibar i går och det var riktigt kul och det känns i bakmusklerna i dag :) Precis så som jag vill ha det!
Snön har ju fallit här rejält och att skotta undan all den snön var också en typ av träningspass :)

Idag har jag annars tagit det lugnt och legat i sängen och kollat på film och myst, Truls bredvid i sängen och Ronja på golvet. En härlig dag, helt enkelt!
Nu kollar jag på Mia Skäringers nya tv-program och väntar på maken som vart iväg i kväll.
Önskar er en skön fortsättning på kvällen!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar