torsdag 3 januari 2013

Nu är dom här :)

Min ena bror med familj kom idag och jag har saknat dom så oerhört! Så härligt att se dom igen och barnen dom växer så det knakar ordentligt :) I morgon kommer även vår andra bror hit och då är familjen komplett!
Jag har också hunnit att plocka bort julen, jag börjar tidigt med pynt, men plockar gärna bort ganska tidigt också :) Så idag åkte granen ut och alla tomtar (inte så många uppe i år) blev nedpackade i sina lådor. Alla stjärnor och stakar utom en är också nere nu. Jag har till och med bytt ut alla röda ljus mot andra färger :) Så det blev ett rejält dagsverke hihi.
Morgondagen bjuder på en shoppingträff med kär vän och på kvällen mer gos med brorsbarnen ♥
Daniel ska döma hela helgen så honom lär jag inte se mer än när vi säger god natt :( Då är det tur att hela familjen i övrigt är samlad så jag har något att göra. Saknar honom enormt när han borta, drygt åtta år har vi varit ihop och känner fortfarande det där pirret när jag tänker på honom eller när jag ser honom. En härlig känsla ♥
Nu ska jag krypa ner under täcket och sova gott :)
Önskar er en skön helg!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar