söndag 20 januari 2013

Lugn dag

En lugn dag idag :) Har varit hos min bror med familj fredag till lördag och firat Maja som precis fyllt ett år. Mina föräldrar var med och min minsta bror kom också dit. Det är alltid att roligt att träffas och när vi kan stanna över natten är ju det toppen för då får vi så mycket mer tid tillsammans :) Det är mycket skratt och högt i tak och det var precis vad jag behövde nu, enda som var tråkigt var att Daniel inte kunde följa med. Fast det kommer fler tillfällen som tur är!
Det har varit riktigt kallt, igår morse när vi vaknade var det minus 21 grader i Krokek! Vi hade tänkt åka pulka, men vi struntade i det och Ivar var lika glad för det då han kunde spela lite Sonic på brorsans gamla segaspel :) Han är riktigt duktig på det, jag har ingen större chans mot honom, även om han behöver lite hjälp ibland med vissa moment. Då får faster kliva in och känna sig lite duktig :)
Idag blir det ett pass spinning och kanske någon mer promenad med hundarna om inte Daniel gör det ;) Så det blir som sagt en lugn och skön dag!

Önskar er en härlig dag!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar