söndag 2 september 2012

Loppis

Igår var jag på loppis och det är ju så kul. Ibland hittar man inget och ibland gör man fynd :) Igår var en sån dag då jag fyndade! Hittade först glas som jag ska använda som ljusstakar



Jag har letat ett tag efter den hör typen av glas så jag blev så lycklig när dom stod där, och för tjugo kronor stycket så tycker jag det är ett riktigt kap :)
Efter en liten runda i rummet på loppisen så står den där, min kökssoffa!



En liten lagom soffa för vårt kök, den är ca 120 centimeter bred så den är ju inte världens största, men perfekt hit! Som jag har letat kökssoffa! De flesta har varit för långa eller för höga eller något annat som varit fel, så gissa om jag blev glad när den stod och väntade på mig :) Nu står den i köket och med förvaring i sitsen har den redan fått bli plats för tomma syltburkar och annat, toppen!
Kollar nu på Kalle Moreus program och han verkar vara en sån skön människa och han får alla som kommer dit att trivas och att vara sig själva de med. Nu ska jag lyssna på Peter Jöback sjunga från Fantomen på operan, underbar röst till underbar musik!

Önskar er en fortsatt skön kväll!!
Kram/Mia

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar