söndag 9 september 2012

Från veckan

Denna veckan har varit väldigt lugn, jag hann jobba ett pass innan jag fick enorm huvudvärk och har varit hemma efter det. Hade i och för sig bara ett pass kvar så blev ju inte så mycket att sjukskriva sig på. Det är jobbigt när orken bara försvinner och man blir så seg så allt man orkar är att ligga ner :( Nu är jag bättre och kraften återkommer sakta men säkert :) Har ytterligare en lugn vecka på jobbet och en helg som jag ser fram emot. Då kommer hela släkten för att fira alla våra augustibarn, vi har många som fyller år då och vi slår ihop firandet denna helgen. Min kusin har också fått barn, i augusti naturligtvis :), så nu får vi träffa det underverket för första gången! Så mysigt att snussa lite bebis plus att jag får mysa med mina älskade brorsbarn som jag saknar så det gör ont. Ivar skickade ett sms, med hjälp av sin mor, samma dag som jag mådde som sämst med ett foto på sig där han sa att han sakna mig och skickar puss och kram <3



Visst är han fin!! Älskar dig och tack för smset som gjorde min dag!
Min yngste bror kom hem en snabbis över helgen och han kom hit i går kväll på lite mat och tärningsspel, även Truls ville vara med :)



Annars har vi haft det lugnt och myst i soffan Truls och jag



Han varierar mellan knät och egen kudde :)


Nu ska jag ta och skjutsa brorsan till tåget och när jag kommer hem ska jag ha lite söndagsmys med maken. Jag jobbar natt i morgon så vi ses inte förrän på tisdag så lite hemgjorda köttbullar med potatis blir bra söndagsmys för oss :)
Önskar er en skön kväll och hoppas ni får en bra start på nya veckan!
Kram/Mia



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar