söndag 30 september 2012

Inte mycket

Denna vecka har gått i rasande fart. Jag har jobbat "långvecka" med två nätter och en kväll, Daniel har varit iväg och jobbat några dagar och det känns som det kört ihop sig lite :) Nu har det nog lugnat sig lite och vi kan andas ut och hitta ny energi. Har en ledig dag i morgon också och jag ska använda den till att baka bröd, skulle gjort det idag, men orkade helt enkelt inte. Jag har haft en riktig latardag :) Har kollat på dåliga filmer och sovit bort några timmar :) Det är skönt att ha sådana dagar också!

Dagar när det har varit stressigt inombords denna vecka har jag tittat igenom bilder från förra veckan då vi vandrade och då kan man minnas och andas och lugna stressen lite :) bilden nedan är från silverfallet i Grövelsjön

Nu ska jag ta och sluta ögonen och sova skönt.
Önskar er en skön ny vecka!
Kram/Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar