torsdag 5 april 2012

Trött

Ligger i soffan och återhämtar mig efter en operation jag gjort i dag. Det var inget allvarligt, men jag var tvungen att sövas. Så nu är jag rejält mörbultad och seg, jag har lite svårt att vakna efter narkos, men idag gick det över förväntan! Det tog bara fem timmar efter att jag kommit till uppvaket som jag kunde åka hem, sist tog det nästan ett dygn innan jag vakna till ordentligt.


Man måste ju ha ett band med namnet på, bandaget är lagt runt en kula som ger akupressur för att undvika illamående.


Min utsikt från sängen tidigare,


Min kära svärmor kom med blommor från henne och barnen i krya på dig gåva :) Sååå vackra rosor, tack M!
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och få lite mat som maken tillagat.

Önskar er en GLAD PÅSK!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hoppas att du är piggare idag! Ta hand om dig och hälsa familjen! Och glad påsk till er! Kram Lotta

    SvaraRadera