måndag 30 april 2012

Täppt igen!

Igår såg det då ut så här



på vår baksida. Så idag har vi (läs maken och yngste sonen plus grannen) fyllt igen dessa hål. Så nu ser det ut så här



Lite bättre, men det finns fortfarande kvar att göra. Känns som om projekt baksida kommer att hålla i sig hela sommaren :)
Själv har jag pysslat i vår källare. Min kära svärmor har sålt sin stuga och vi har fått lite möbler därifrån. Det innebär att jag var tvungen att möblera om nere och när man är själv tar det lite tid, men det blev klart och riktigt bra. Sen var det bara att åka till stugan och hämta möblerna. Det blev riktigt bra, men tyvärr för mörkt för fotografering :)
Har dock ett litet foto att visa er



Hittade två sådana här glasskålar i den lokala handelsträdgården i går. Ser ut lite som Marrimekko skålen, men i miniformat. Den är nog ca sju centimeter hög och knappt fem cm i diameter. Såå söt så jag kunde inte motstå den ( och en likadan kompis)

Har nu slagit ner rumpen i soffan en stund efter maten, men tror jag ska ta och plocka lite till i källaren efter ommöbleringen innan jag lägger mig.
Önskar er en skön Valborg och första maj!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar