lördag 14 april 2012

Flitens lampa lyser

Äntligen! Efter en dryg vecka då jag varit dålig har det nu vänt rejält. Jag tog en promenad med maken och hundarna på morgonen och det var såå skönt att jag inte behövde gå och lägga mig direkt när jag kom hem :) Därefter blev det frukost och en sväng på stan. Beställde tapeter till mitt nya projekt som ni ska få veta mer om senare, men jag ska ge er en sneak peak:



Förälskade mig i denna direkt när jag såg den och det var 20% rabatt just nu så det var inget att tveka på :)
Hemkommen från detta hjälpte jag maken och stora sonen med att flytta mina krukor som stått under vår altan. De började sen riva den och jag gick in för att måla våra sovrumsfönster. De behövde en strykning till, de har bleknat lite på ett och ett halvt år så jag kände att det var lite lagom arbete för mig. Klarar ännu inte bära för mycket :( Fast jag upptäckte ju att vårt sovrum behövde städas så nu har jag haft en rejäl storstädning av det. Har till och med knäskurat golvet! Men behöver väl erkänna att jag var helt slut efteråt :) så det fick bli lite vila innan jag tog en sväng med hundarna.
Nu har jag tagit det lugnt en stund ( igen ) och tänt i kaminen i källaren medan maken fixar maten. Det är ändå skönt att jag är på G nu.
Önskar er alla en skön lördagkväll!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar