lördag 16 juli 2011

Semester!!

God morgon sköna första semesterdag!
Happ nu har min semester börjat, ÄNTLIGEN, enda kruxet är att jag inte tagit in det än =)
Började ju semestern med att gå på begravning som var väldigt jobbigt, men jag ångrar absolut inte att jag gick dit. Ville verkligen ta farväl av min älskade gammelfaster Verna. Hon var så underbar och hade alltid tid för oss alla. Hon fattas mig :(
Dagen bjuder på husvagnsfix innan vi imorgon drar mot Malung och dansbandsveckan. Det blir vårt andra år och vi hoppas det blir lika kul detta året. Annars har vi inte så himla mycket planerat, mer än att fixa klart här hemma. Vi har bytt fönster på framsidan och det drar med sig att vi måste panela om framsidan och göra iordning inne. Fast det är ju sånt jag tycker är kul =)
Nu ska jag äta min frukost som maken fixat till.
Önskar er en fortsatt bra helg!
Kram/Mia

1 kommentar:

  1. Ha nu en riktigt skön semester! Dansbandsvecka låter kul, du får dansa lite åt mej med:)

    Många kramar Charlotte

    SvaraRadera