tisdag 26 juli 2011

God solig kväll!
Ja solen skiner på oss just nu, men det är mörkt bort i kanterna så vi får kanske lite regn ändå om en stund. Här hemma jobbas det på med väggarna. Jag har målat en gång inne idag, men måste nog måla en gång till i morgon för att det ska täcka riktigt bra. Daniel har rivit ner all gammal panel ute och sätter nu upp reglar för att sätta upp ny isolering innan ny panel ska på. Det ser ut som ett bombnedslag här hemma, men det är ju som tur är bara en kort period och vi tror det blir riktigt bra när det är klart. Nu tror jag att jag ska ta en dusch, är vitprickig hela jag(vet inte vad det kan bero på) så innan jag åker och snabbhandlar det allra viktigaste vi behöver så får jag nog tvätta bort det ;)
Ha en fortsatt bra tisdagkväll!
Kram/Mia

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar