måndag 6 juni 2011

Tur!

God söndagkväll!
Hade tur idag, jag vann utlottningen av en underbart vacker schal hos C.L.O.T. Jag har nästan aldrig tur i lotterier så jag blev oerhört glad. Jag sprang ut till maken som trodde vi vunnit på lotto så ni kanske förstår hur glad jag blev ;)
Helgen har vi ägnat åt att såga och kapa ved och sen stapla den för torkning. Det känns i ryggen ikväll det kan jag lova! Undra om jag kommer ur sängen i morgon?! Blir intressant att se...
Sen eftermiddag/tidig kväll kom familjen Niemi hit en stund och det var kul att träffas, vi bor bara sex hus från varandra, men det är alltid svårt att få till att alla kan. Så idag gick det och barnen hade kul, vår Philip är deras äldste sons nya "idol" han följde honom överallt och Philip tog bra hand om honom, kul! Tack för besöket mina vänner!
Nu är orken slut för idag och jag ska sooova!
En god natt önskar jag er!
 
Bild lånad från nätet

Sov gott/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar