lördag 13 februari 2010

Snö och inredning

Halloj!
Jag tittar ut genom fönstret och ser en för årstiden ovanlig bild: Det snöar..
Vi har ju bara knappt en meter så om det kommer lite till gör väl inget:) Skämt och sido vi har fått skotta bort mycket snö från altantak och carportstaket för att det inte ska rasa så jag tycker att mängden snö räcker nu. Sen får det gärna ligga kvar länge:) Vi har pratat om att åka skidor här i Tidaholms backen men vi har fortfarande inte fått tummen ur, får väl se när det sker..

Har blivit väldigt intresserad av inredning det senaste, har alltid gillat att fixa nya gardiner eller sånt men nu har jag börjat intressera mig mer för det runt omkring. Vill ha ljusa väggar, ljusa möbler mm för att ha en lugn bas som man sen kan ha olika färger till som accenter (om det heter så) problemet är bara att det blir genast mycket dyrare om man ska måla om hela huset som jag vill ha det :) men jag får nöja mig med att måla om någon skänk eller byrå istället.
Nu ska jag ta på hundarna värmetröjorna och gå ut och gå med en vän.
Ha en fortsatt underbar dag!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar