tisdag 16 februari 2010

Sjuk

Jaha nu när äntligen Ronja är frisk är det jag som blir sjuk istället :( Har haft ont i magen ett tag och idag var jag hos doktorn som kolla en massa prover. Han tror att det kan va nåt med njurarna igen och nu ska detta kollas upp ytterst noggrant. Sen att jag också har fått feber kan kanske ha nåt med saken att göra men det var inte säkert. Jag får väl återkomma i frågan när dom rett ut vad det är för nåt.
Har på grund av att jag är sjuk legat o sovit i soffan alternativt kollat tv:n i soffan hela eftermiddagen efter att jag kom hem från doktorn och då kan man ju säga att "möe skit" visas mitt på dagen, tur att dom visar repriser från nattens os så man kan kolla till det emellanåt. Det som är bra med repriser är ju att jag vet hur det går och behöver inte vara nervös och jag kan välja att se på det som var bra:)
Nu kommer sambon hem och vi ska fixa lite käk hoppas jag. Hade lyckats köpa en karré bit som det var ben på så vi fick inte isär den. Det innebar att han fick åka till mina föräldrar för att hämta köttyxan hihi, så vi får se om vi lyckas bättre nu!
Kramar i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar