måndag 15 februari 2010

Frisk!

Hej på er!
Har i dag varit på djursjukhuset i Skara med Ronja och nu är hon friskförklarad. Ögat har nu läkt efter mycket om och men och inga ögondroppar behöver tas mer. Så skönt...
Annars är det en rätt hängig dag, tråkigt väder och vi är hundvakter till päronens hund så då blir jag lite fast här hemma eftersom det är svårt att gå ut med alla tre samtidigt, men Daniel och jag ska ta en långpromenad med dom alla tre när han kommer hem :) Ska försöka hitta lite ork och lust till att ta ner granljusslingan som sitter kvar på trappan, Daniel hade gärna sett att den var nere för flera veckor sen men jag skyller på kylan :) jag kan inte ta ner den utan vantar för det blir för kallt, men jag kan heller inte ta ner den med vantar för dom blir bara i vägen. Nåja bort ska den ialla fall och idag är väl så bra som någon dag:)
NU ska jag ta tag i det och ta bort den.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar