lördag 1 augusti 2009

Ny TV

har vi köpt idag. Jag och Daniel har under de gångna veckorna besökt alla elektronik firmor i närheten för att hitta en tv som passar oss. Vi var först på AMT i Ekedalen för att kolla deras utbud, där kunde vi enas om att större än 40 tum var onödigt men jag tyckte att 37 var lagom. Efter det var det som sagt många firmor som fick äran av vårt besök. Efter en veckas tänkande beslöt vi oss åtminstone för att skaffa parabol igen eftersom vi inte är nöjda med Telia. Så igår var vi på AMT igen och beställde det, då hittade vi även en TV, men kände att vi ville tänka lite....
Så gissa vad jag gjorde idag, jo jag tog vägen förbi AMT när jag åkte till Falköping och inhandlade en TV! Det har hittills varit ett bra köp, men å andra sidan har den bara varit igång i 6 timmar ;)
Jag har också hunnit med ett besök hos kusinen i Falköping (alltid lika roligt att träffas) och därefter städat hela övervåningen tillsammans med Daniel. Nu är det bara en tvätt av golven här uppe kvar plus nerevåningen som troligen blir morgondagens projekt :)
Nu ska jag gå och sussa på kudden, gonatt alla!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar