måndag 3 augusti 2009

Träna!!!

Nu är jag nyss hemkommen från mitt första spinningpass sen 18 april :) Måste säga att det gick över förväntan, hade gruvat mig ordentligt innan om jag skulle orka eller inte, hur det skulle kännas nu efter operationen och så men det kändes bara bra! Det är ju naturligtvis ett antal kilo mindre att cykla runt på men den stora skillnaden var när jag skulle stretcha, vad enkelt det gick att slänga upp benet på cykeln eller stretcha framsida lår helt plötsligt! Då KÄNDES det verkligen att man har tappat även runt låren :)
Annars har jag haft en lugn dag, har torkat skåpen i köket och slängt lite saker vi inte behövde. Jag följde med mamma till Hem o Hobby i Hjo, där hitta jag lite ljus mm. Jag var nöjd med inköpen i alla fall :)
Nu ska jag käka lite mat kolla Jeff Dunham och sen sussa gott på kudden!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar