måndag 9 mars 2015

Mycket och inget händer....

Ja här rullar livet på, vi börjar vänja oss vid att vara en person till i familjen :) Nu har vi också börjat hitta lite rutiner som passar både henne och oss så nu tror jag att jag ska kunna bli lite mer social och träffa folk. Tyvärr är det ju sjuktider nu och många är förkylda, Daniel har varit sjuk och jag har ont i halsen och hostar lite, men på BVC säger dom att så länge jag ammar ska det inte vara någon större fara för Eyra. Sen ska vi ju inte utsätta henne för en massa baciller i onödan!
Så idag fick jag strunta i att hälsa på mina kära kollegor på planeringen då de är förkylda, men å andra sidan fick det bli en längre promenad på morgonen i helt UNDERBART VÄDER! Känns som att våren verkligen är på väg och den är välkommen. Jag brukar inte längta så efter vår, då jag är mer vintermänniska, men i år gör jag det :) Beror kanske på att jag innan Eyra kom inte var ute så mycket som jag ville, eftersom jag hade så mycket sammandragningar och värkar. Så nu längtar jag ut och det liksom spritter i benen och jag vill göra som Ronja Rövardotter och göra ett VÅRSKRIK!

Nu är det dags för matning hör jag :)
Önskar er alla en härlig dag i solen!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar